Jump to content
Laur

Sfaturi masini puse la vanzare in tara si nu numai

Recommended Posts

CLS shooting brake = love .

 

Io cred ca fug catre Audi, cand s-a ivi ocazia de schimbat. Audi jipan, cum se zice.

 

Si cand a fi luna plina in buzunare, clasa S, m-a fascinat intotdeauna.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu clasa C am mers destul in ultima perioada, nu l-as schimba cu BMW nici in veci, este atat de boring motorul si cutia...

Cu clasa A am mers in dreapta, insa nu m-a dat pe spate deloc. Masina destul de bine echipata, cu pachet AMG...etc, cu motorul ala pe benzina de 130 de cai..parca.

MAS, nu stiu cu ce masina ai mers tu insa te pot asigura ca F10 520d nu vibreaza deloc. Am condus si mers in dreapta de multe ori. Singurul defect este motorul, e putin cam mic pt greutatea ei.

F30, am zis si eu la fel, chinezarie, insa asta de o am acum, cu pachet Modernline si optiuni la interior, nu prea mai seamana cu prima masina.

Am jante de 18, preia destul de bine gropile, nu am greierasi la interior deloc.

Personal nu as da BMW pe MB sau AUDI, insa gusturile nu se discuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAS, nu stiu cu ce masina ai mers tu insa te pot asigura ca F10 520d nu vibreaza deloc. Am condus si mers in dreapta de multe ori. Singurul defect este motorul, e putin cam mic pt greutatea ei.

 

Mie mi s-a parut ca se misca decent pentru un 2.0d

O fi avut aia intr-adevar ceva buba pe la tampoane si mecanicii lulii or fi omis sa-i spuna omului....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt o gramada de F10-uri de cacat pe piata. Km multi si dati inapoi, pret de achizitie de 15 000 euro.

 

F10 in stare buna nu vibreaza si la confort si silentiozitate se apropie mult de Mercedes.

 

Clar e mai silentios decat E60.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Câți vrei tu, pachetul M e prioritar, pizdele nu văd, când treci pe lângă ele, ce scrie în bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bagă maxim 50k cu ea și apoi bagă vreo 5000€ să fie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://autovit.ro/anunt/buick-lacrosse-ID7Gh8bw.html

 

lol

 

oare ce droguri ia asta

 

ghioarla asta face vreo 3K-4K in cel mai bun caz, poate 20K BLINDATÄ‚ cum e asta :))

Merge pe sistemul fraierul si aerul, care la noi inca tine. Sigur gaseste vreun reptilian care sa creada ca a facut superafacere dupa ce ii lasa vreo 5k pe sistemul "am nevoie de $$$ fratiwear".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oare are și suporții ăia pe care pasagerii din spate își pun picioarele? Is niște chestii în formă de triunghi.

Oricum, un prieten are 750il, navigație, scaune încălzite, telefon, etc etc etc.

E MORTALĂ maşina cat de bine arată și merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumos e32.am avut un e34 in culoarea aia,diamantschwartz

 

cred ca voi ramane mereu atasat de modele astea cu faruri rotunde si linie clasica,e30,e28,e34 si e32.masini cu personalitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

E12 nu? Mai ales alea cu fl, de aveau 4 faruri.

Mie și acuma îmi plac foarte mult.

Cred că singurele care nu mi-au plăcut niciodată au fost e21, z1 și prima generație de X3. Urâte cu spume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi-au plăcut niciodată. Nici un e28 standard nu mă dă pe spate.

E12 mi se pare mult mai frumos decât e21 sau e28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E12 nu? Mai ales alea cu fl, de aveau 4 faruri.

Mie și acuma îmi plac foarte mult.

Cred că singurele care nu mi-au plăcut niciodată au fost e21, z1 și prima generație de X3. Urâte cu spume.

 

pai e12 si e28 sunt aproape identice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol

Nu sunt

E28 are farurile de faza lunga mai mici în diametru ca celelalte, grilajul la radiator e diferit, bara față la E12 era crom, capota la E12 vine peste aripi, în laterale, capota motor și portbagaj sunt diferite, stopurile sunt altfel, sunt multe diferențe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai n am zis ca nu sunt mici diferente,da pe ansamblu e foarte asemanator

 

cred ca sunt cele mai mici diferente intre 2 modele de seria 5,comparativ cu celelalte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un break. Si buget vreo 5000 de euro. Ce sa-mi iau?!  :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare genu de proprietar care o spala cu jetu la interior. N-ar fi primu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au plăcut versiunile clean din SUA, cele cu motor HEMI 5.7

 

Mai urât mi se pare ăsta http://olx.ro/oferta/vana-mercedes-s-class-w221-ID4d720.html

 

 

Ezjmp6k.jpg

L-a luat la pret bun ca e rosu?

Am nevoie de un break. Si buget vreo 5000 de euro. Ce sa-mi iau?! :unsure:

E46, macar cunosti modelul. Cauti una de prin 2005. Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un break. Si buget vreo 5000 de euro. Ce sa-mi iau?! :unsure:

Ca masina de familie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, masina de familie. Skoda suna bine. Nu vreau diesel. Japonez, ce?

 

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazusem cateva A6 break din 2007 2.0tdi la 6-7000 de euro si d-aia intrebam. Dar vrei benzina...

La benzina orice motor mic din gama vag sux. Uita-te spre e46 touring. Am un prieten cu e46 toruing 2.0 si gpl pe el, stiu c-a avut grija de ea. Nu stiu daca o vinde, dar pot intreba daca vrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

La banii astia gasesti un Focus 2010 in varianta Titanium, 1,6 diesel, consum mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.