Jump to content

Recommended Posts

Salutare ,

Sunt nou in categoria bmw , de ceva timp ma confrunt  cu o problema ce nu ii dau de cap .

Am un 520D an 2007.
Acum doua luni mi sau spart teava ce pleaca din turbina si la 2-3 zile a bubuit si racordul flexibil,pana sa bubuie racordul masina nu mai tragea deloc ,un deal sau rampa o urcam cu 20 km . Am schimbat ambele lucruri masina sia revenit 2 saptamani .. acum iarasi nu sa aprins nimic in bord 0 erori de la ce nu mai are vlaga sa traga ?  Am scoso pe autostrada si nu mai imi urca peste 140 km si la 140 abea ajunge . 
acum vad ca e desfundata dar in 2-3 zile se infunda la loc . De la ce o fi ? 
tin sa precizez .. masina se tureaza foarte bine motorul ruleaza perfect , nu realizez ce o fi .

 

 

4E613B03-D9F7-4A46-9B62-5DC74EBA8C67.jpeg

Edited by Masteryng1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina?

 

Totusi daca vrei o parere avizata ,userul @Simi On te ar putea lamuri,a fost multi ani inginer la Bavaria,divizia sud-est si e cel mai potrivit pt diagnoze date pe net.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este turbina ...  uite aseara am mers 300 km pe autostrada , pedala blana si in 3500 4000 ture ... sa desfundat si merge perfect .. dar peste o saptamana iar nu mai trage .

ma gandesc sa fie filtrul de particule infundat maxim ?  
 

daca ii fac stage 1 oare sa isi revina ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Masteryng1 said:

tin sa precizez .. masina se tureaza foarte bine motorul ruleaza perfect , nu realizez ce o fi .

 

 

Daca s-a desfundat, inseamna ca e de la cotul racordului de suprapresiune pe retur care intra din turbina din EGR si de acolo pot aprea problemele. Cand EGR-ul se deschide si ramane blocat de la mizerii, turbina primeste presiune scazuta si nu face fata. Se poate verifica usor si daca calci acceleratia repetat in timp ce esti pe autostrada, pentru a vedea raspunsul tranzitoriu

 

Verifica senzorul N20 impreuna cu clapeta de acceleratie, pe modul diagnoza.

 

E un soft pe telefoanele Android si te conectezi la masina.

Edited by Scufi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Masteryng1 said:

Nu este turbina ...  uite aseara am mers 300 km pe autostrada , pedala blana si in 3500 4000 ture ... sa desfundat si merge perfect .. dar peste o saptamana iar nu mai trage .

ma gandesc sa fie filtrul de particule infundat maxim ?  
 

daca ii fac stage 1 oare sa isi revina ? 

stage 2 minim cu DPF off EGR off, si turbina mai mare        aia de la Scania fac o turbina care merge perfect ia tot bordu dupa garantattttt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Scufi a spus:

 

Daca s-a desfundat, inseamna ca e de la cotul racordului de suprapresiune pe retur care intra din turbina din EGR si de acolo pot aprea problemele. Cand EGR-ul se deschide si ramane blocat de la mizerii, turbina primeste presiune scazuta si nu face fata. Se poate verifica usor si daca calci acceleratia repetat in timp ce esti pe autostrada, pentru a vedea raspunsul tranzitoriu

 

Verifica senzorul N20 impreuna cu clapeta de acceleratie, pe modul diagnoza.

 

E un soft pe telefoanele Android si te conectezi la masina.

Cum se numeste aplicatia ? O sa incerc sa vad daca da rezultat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Bogdan a spus:

stage 2 minim cu DPF off EGR off, si turbina mai mare        aia de la Scania fac o turbina care merge perfect ia tot bordu dupa garantattttt

Asa am si eu in plan dar momentan stage 1 ... 2 este prea sus . In Anglia de la 166 cai in stage 1 o dice la 216 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplicatia parca se numea:

 

Check my Bimmer for faults

 

doar pe Android era, acum nu mai am cum sa verific ca am vandut Huawei-ul ca e prost si se strica ca Audi.

 

iPhone e bombardier ca si Bemveul!

38 minutes ago, Masteryng1 said:

Asa am si eu in plan dar momentan stage 1 ... 2 este prea sus . In Anglia de la 166 cai in stage 1 o dice la 216 

 

Mega forta ce reusesc englezii sa faca. Forta pe 4 roti.

 

Ii faci si alte modificari?

Edited by Scufi
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, Scufi a spus:

Aplicatia parca se numea:

 

Check my Bimmer for faults

 

doar pe Android era, acum nu mai am cum sa verific ca am vandut Huawei-ul ca e prost si se strica ca Audi.

 

iPhone e bombardier ca si Bemveul!

 

Mega forta ce reusesc englezii sa faca. Forta pe 4 roti.

 

Ii faci si alte modificari?

Momentan am cam schimbat multe la ea .. vreau sa ii schimb si unele lucruri prin bord .. inca nu m am hotarat ce si cum . As vrea sa ii pui un sistem android dar momentan ma limitez 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din anglia ai luat luminile alea de pe bord? Cat au fost? Voiam sa imi pun si eu pe passat insa n am gasit la noi. Bine, am gasit dar scumpe rau. Se poate schimba culoarea? Voiam ceva pe mov/albastru cum e la volksvagăn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Calin a spus:

Din anglia ai luat luminile alea de pe bord? Cat au fost? Voiam sa imi pun si eu pe passat insa n am gasit la noi. Bine, am gasit dar scumpe rau. Se poate schimba culoarea? Voiam ceva pe mov/albastru cum e la volksvagăn

Este lumina de ambient . Are si pe olx la noi undeva la 50 lei . E pomana si da si bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Bogdan said:

stage 2 minim cu DPF off EGR off, si turbina mai mare        aia de la Scania fac o turbina care merge perfect ia tot bordu dupa garantattttt

si cat off neaparat.

 

bine, io as pune motorocu de scania pe cinciar cum a facut varu-mio, loc este, doră cum a intrat v10le de 5litriii pe ///Mui....

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu auzisem de la niste bajeti ca dpfu si catalizatoru sunt in aceeasi incinta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da boss dar unii scoat numa dpfu si sudeaza la loc. jos tot ca sa fie flouu de aer bun, fara intreruperi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care s-a ascuns ma-n butoi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 06.01.2020 la 11:07, Scufi a spus:

Pana la urma ai aflat ce are?

Nu 😞 adica de cand am iesit pe autostrada cu ea in acea seara .. deschide turbina imediat cand ajunge la 2 mii .... presupun filtru particule prea infundat si cand o scot la regenerare se mai curate umpic ... ii cumpar o solutie de pdf zilele astea si ii dau blana iarasi pe autostrada .. acum am o solutie de curatat alte nebunii

FF7C76CA-A4A0-4631-94D8-46FB8C6065AD.png

703EAAF5-5C7D-43C7-8F57-DBC043B24297.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

F&F a avut si el problema ta la o mazda. A cumparat din reprezentanta o solutie de curatare numita Troll. Zicea c-a lasat-o peste noapte in motor si dimineata pe drumul spre serviciu s-a curatat de tot motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, MAS a spus:

F&F a avut si el problema ta la o mazda. A cumparat din reprezentanta o solutie de curatare numita Troll. Zicea c-a lasat-o peste noapte in motor si dimineata pe drumul spre serviciu s-a curatat de tot motorul

Dar la mine motorul ruleaza perfect .:( filtrul de particule e belea

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pole are experienta cu filtru de particule si oxigenarea sau albirea motorului ce a facut el

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, MAS a spus:

F&F a avut si el problema ta la o mazda. A cumparat din reprezentanta o solutie de curatare numita Troll. Zicea c-a lasat-o peste noapte in motor si dimineata pe drumul spre serviciu s-a curatat de tot motorul

Nu gasesc solutia nicaieri ? Aveti idee cum se numeste exact? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.