Jump to content
Ovidiuoltean

Ceva foarte interesant!

Recommended Posts

Salut. Va scriu ce am patit eu de o zi cu masina mea si nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi. Din ce am citit eu aici nu am gasit nimic asemanator. Sper sa ma poata ajuta cineva.

Detin un E60, 520D, 163cp cod motor M47.

Problema este ca ramane fara putere in viteza a-3-a de la aproximativ 3200 rot/min, in viteza 1 si a-2-a nu am probleme, se tureaza si accelereaza foarte puretnic pana in 4200 rot/min dar din viteza a-3-a nu vrea sa mai irce turatia decat foarte lent. Este destul de ciudat pentru ca, citind aici, ar fi trebuit sa fie aceasta problema in toate vitezele daca erau probleme la turbo sau debitmetru. Nu sunt un cunoscator si de aceea va cer ajutorul. Mentionez ca am curatat EGR si CLAPETA DE ACCELERATIE, dar problema persista. App: nu am nici un martor aprins in bord sau pe OBD si nici nu scoate fum( esapamentul este curat). Astept pareri. Va multumesc!

Edited by Ovidiuoltean

Share this post


Link to post
Share on other sites

fake news, nu exista diesel cu esapamentul curat.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e automata, ar putea fi vina cutiei. daca este manuala (si chiar si automata), fa un pustiu de bine si fa-i o diagnoza in mers - iesi pe drum liber si in treapta a 3-a ii dai talpa si te uiti la valorile cerute pe debitmetru si valorile reale. abaterea trebuie sa fie mica intre cele doua. daca ai posibilitatea, monitorizeaza simultan si presiunea din turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fake news, nu exista diesel cu esapamentul curat.

Iti fac poza si iti trimit! La fel era si la cealalta masina bmw320d 2007 e90 si era curat esapamentul mereu.

daca e automata, ar putea fi vina cutiei. daca este manuala (si chiar si automata), fa un pustiu de bine si fa-i o diagnoza in mers - iesi pe drum liber si in treapta a 3-a ii dai talpa si te uiti la valorile cerute pe debitmetru si valorile reale. abaterea trebuie sa fie mica intre cele doua. daca ai posibilitatea, monitorizeaza simultan si presiunea din turbo.

Iti multumesc. Asa am sa fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Mas crezi ca asta i vag sa faci log in mers?

Nu face log, dar in DIS are optiunea sa vada valorile cerute de ecu vs valorile reale. Trebuie doar sa aiba copilot sau sa fie el pe scaunul din dreapta

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.