Jump to content

Recommended Posts

Masina o am in posesie de sambata, am avut de ales intre asta si un Fiat 500X, care e cam acelasi lucru mai de domnite sau frizeri. Condus-o aproximativ 200 mile, 60% autostrada. 

Fara prea multe poze acum, nu-mi place vremea de afara, desi e temperatura misto. 

 

Habar nu am care a fost pretul de lista. 

 

Nu vreau sa fac un review tipic, ci sa prezint impresiile mele dupa ce conduc masina o bucata de timp.

 

As vrea sa pot edita postul asta si peste o zi, doua, ca sa-mi fac un Word intre timp. 

 

 

7Z1EuJe.jpg

 

 

Nu ma pricep la fotografii la auto. Defapt nu prea sunt stralucit la fotografii. Am facut o panorama a bordului cu toate acareturile pe acolo. 

 

Electronice

 

Ziceam ca ma enerveaza meniurile. Cu contactul pus, nu poti accesa meniul din bord daca nu dezactivezi acel ParkSense. Altfel ai doar o perspectiva a masinii. Datele oferite de acesta pot fi:

  • Presiune pneuri
  • Temperatura agent racire si ulei
  • Tensiune baterie
  • Consum instant/mediu
  • Contor ore / Trip A/B
  • Directii primite de la navigatie
  • Radio/Media
  • Telefon/Agenda
  • Alerte

A doua chestie ce ma deranjeaza, este faptul ca exista diverse setari ale masinii unele le poti accesa din computerul de bord, altele din interfata centrala/radio/navigatie. Putin imbecil dupa parerea mea. 

 

Inainte de asta, am condus un Peugeot 308 1.6D SkyActive Blue mortii masii. Asa ca o sa o compar cu aia. 

 

Mecanice

 

Motorul este mai zgomotos, dar trage mai bine 140CP vs 100CP 308. Consumul era clar in avatanjul masinii mai mici. Pleaca din ture mai joase, nu tremura la plecari de pe loc in treapta 2, fara a menaja prea mult din ambreiaj.

 

Cutia imi place mai mult, nu pot vorbi de precizie, dar cea de pe Peugeot mi-a displacut. Cea de pe Jeep are cursa mai scurta, si o mai mare lejeritate in a schimba vitezele. Ziceam in alta parte ca mi s-a parut mai sigura pe drum in comparatie cu un 308. Am abordat aceeasi artera la iesirea de pe autostrada cu viteza relativa de 110km/h, carosabil umed. Nu am avut aceeasi senzatie ca si cu Peugeot-ul, unde trebuia sa mai fac corectii din volan. 

 

Aici se poate interpreta, dar mi-a placut furgonul. 

 

Timpul in cabina

 

Interiorul de piele este placut, desi mirosul de masina noua e putin pregnant. Am observat ca imi ramane un anumit miros si pe maini. Se atenueaza simtitor cu o simpla clatire. 

 

Momentan imi pare mai zgomotoasa la interior. N-am verificat cauciucurile sa vad daca sunt Runflat. In schimb, sistemul audio este superior 308, care dupa o luna si putin s-a ales cu un difuzor de inalte belit. 

Aici, nivelul limited pleaca cu 6 difuzoare standard si posibilitate de upgrade la Beats. Nu stiu cum sunt plasate, dar acopera bine spectrul si nu suna a gol.

 

Navigatia, n-am probat-o decat pe distante scurte. Nu poti sa schimbi vocea (masculin/feminin) si cand intervine, se aude doar pe partea dreapta (soferului) cu volumul radioului redus. Cred ca ma pot obisnui cu asta. 

 

Volanul imi pare grosolan, fara o forma speciala si cu un diametru peste medie.  Probabil exista si o optiune sport.

 

 

 

Lumini, motor (tr)actiune

 

Nu-mi place maneta de semnalizare. Chiar si la o simpla actionare pt 5 semnale, trebuie apasata mai tare decat mi-ar fi placut. Iar ca sa indici schimbarea de directie pt o perioada indefinita, se simte de parca se rupe. 

 

Indicatoarele semnalizarilor din bord, sunt plasate la baza celor doua cadrane. Nici asta nu prea ma incanta, sunt aiurea de urmarit.

 

 

Luminile pe timp de zi, nu sunt cu LED-uri ci clasice cu becuri. La distanta mare nu sunt vizibile deloc. Imi place ca faza lunga este logic gandita, pt un flash tragi maneta, impingi pt functionare continua. Plm, la Peugeot era doar pe baza de tras. 

 

 

Imi plac spalatoarele de parbriz. Actioneaza instant, de parca ar fi constant presurizate. Chiar si ala de pe spate. 

 

 

Radioul/Navigatia este rapida in comenzi, porneste repede, citeste de pe iPod foarte rapid doar ca nu-mi vede tagurile. Touchscreenul se incalzeste considerabil. Exista si un mod "Off" practic ce face asta, este sa puna un ecran negru fara a-l opri. Cam imbecil. 

 

 

Volanul se incalzeste pe toata circumferinta, am intalnit masini care il incalzeau doar la pozita 9 si 3.

post-75-0-64113300-1468260491_thumb.jpg

post-75-0-62614500-1468260498_thumb.jpg

post-75-0-67363400-1468262892_thumb.jpg

post-75-0-97569900-1468262903_thumb.jpg

post-75-0-57772300-1468262917_thumb.jpg

post-75-0-08240900-1468262938_thumb.jpg

post-75-0-93198300-1468262944_thumb.jpg

post-75-0-76725600-1468262955_thumb.jpg

post-75-0-51737000-1468262966_thumb.jpg

post-75-0-33103000-1468262977_thumb.jpg

post-75-0-67336000-1468262986_thumb.jpg

post-75-0-60985600-1468262993_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai c-am facut aproape 200km cu gip.

 

 

Condus-o aproximativ 200 mile (adică 360km)

Oau

160km într-o oră, în timp ce scriai și puneai poze pe forum.

 

PS.

Partea de review din postarea ta de mai sus unde e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunt prea blana si trebuie sa-mi iau un spray de molii. Nu o sa-ti mai raspund decat la ceva interesant. Nu s-a mai intalnit sa faca cineva 200km intr-o zi. Ai da`ma dracului. 

 

 

PS. 200 mile = 320km ca nu suntem pe barca aici. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol

Scufi și-a definit propriul lui sistem de conversie pt unități de măsură.

PS. 200 mile = 320km

Quote, ca să rămână pt generațiile viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mile Type Value (km) International 1.60934

 

N-am facut scoala in ultima banca, la un liceu de centura. Mila terestra are 1.6Km. Mila marina are 1.8Km. 

 

200 mile * 1.6 = 320km.

 

Daca nici acum nu pricepi, degeaba treci la RaresS. E inutil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scufi, is cu tine orice-ar fi. Din motive evidente.

 

 

In plus, Rares ÅŸerpuieÅŸte

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

7Z1EuJe.jpg

 

 

Am facut o panarama a bordului cu toate acareturile pe acolo. 

 

Da, chiar ma minunam azi noapte ce bord concav are jeepu' asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am bagat ceva km si astazi si am observat neste chestiuni.

 

Se prinde daca nu tii mainile pe volan cam dupa 3-4 secunde. 

 

Lane Assist ala e relativ interesant. La semnalizarea schimbarii directiei de mers, se dezactiveaza. Cat si in curbe ample, serpentine sau in oras. 

 

Daca nu, incearca o usoara corectie. Nu am cum sa testez mai mult, in combinatie cu functia de franare in caz de impact si alte minuni din astea, din motive logice. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo 2 masini noi am condus multa vreme  gen de cand au fost noi pana nu au mai fost, si sa stii ca la ambele, chestii gen cat de tare apesi  semnalizarea aia, ori parca se mai lasa, ori iti intra in reflex fix cu ce forta sa apesi, nu e drama asta, am avut si eu senzatia asta la ambele, comparat cu alte masini anterioare..

e versiunea 4x4 ? 

din ce am vazut versiunile 4x4 par a fi ceva mai de tavaleala decat un SUV normal gen CX5, sau poate un qashqai sau ce mai e prin clasa aia..desi nu stiu cat te intereseaza pe tine astea,

In Anglia namol si borduri  nu gasesti decat daca le cauti bine.. 

sa te bucuri de ea si la mai mare.. 

is curios cum o sa te impaci cu dieselurile astea moderne euro 5-6.. eu urmatoarea garantat nu mai iau diesel, tot timpul stau cu firca ma uit cand face regenearare sa incerc sa nu o intrerup.. etc.. e din ce ince mai naspa pe masura ce cresc astia normele  de poluare..

parca  aveau si un 1.4 benzian turbo, ala nu te-a tentat? 

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi plac mult metrourile astea noi. Design futurist, bari peste tot, foarte silentioase. Usile se deschid singure. Lux, ce sa mai zic.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi plac mult metrourile astea noi. Design futurist, bari peste tot, foarte silentioase. Usile se deschid singure. Lux, ce sa mai zic.

  :D

 

 

Domi, o iau putin de-andoasele. N-am avut niciodata probleme cu regenerarea. La toate dieselurile ce le-am condus, le-am tinut peste 1900RPM. 

 

Stai ca nu avea cum sa ma tenteze. E o masina inchiriata pe 28 zile si am avut de ales intre Fiat 500x si asta. Fiat ala era cu motor 1.4 turbo parca, asta 2.0d. 

 

Nu e versiunea 4x4. Din ce-am citit, sunt 3 tipuri, FWD, 4x4 si Trailhawk. Asta din urma, e cel mai capabil pe offroad. 

 

Aici mai multe: http://www.allpar.com/SUVs/jeep/renegade.html

 

Si aici pe un forum se discuta: http://www.jeeprenegadeforum.com/forum/289-suspension/1649-jeep-renegade-suspension-construction.html 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbam.

 

Suiera barile longitudinale. Da, in anumite conditii, dar suiera. Ca la Dacie cu portbagajul deasupra. 

 

Tonul de centura nepusa/usa deschisa/frana de mana netrasa/etc e placut nu isteric ca la Peugeot

 

Masina nu se inchide cu una dintre usi intredeschisa. Ea oricum emite un ton cand s-a inchis si alarma e armata si doua cand ai deschis-o. Similar VAG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagat motorina. 40.84 litri, parcurs 680 km. 90% autostrada, n-am mers mai tare de 120km/h. aer conditionat folosit doar astazi.

 

Iese un consum de ~6 litri/100km. nu e rau. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcus 360km astazi sa mananc un kebab, am depasit si pragul de 1000 mile pe odometru. Mers intr-un ritm mai grabit, camionul accelereaza lejer pana la 160km/h unde am oprit testul. 

 

Navigatia e misto, indicatii bune, clare, cu reprezentare grafica si in bord, doar ca nu-mi arata simultan distanta pana la destinatie si la ce ora urmeaza sa ajung; ci doar una dintre ele. 

 

E mai placuta de condus pe distante lungi fata de Peugeot, m-am simtit mai bine si deloc plictisit. 

 

Buzunarele usilor, sau cum Iisus le zice, imi place ca sunt iluminate in plm poti vedea ce traznai ai prin ele. 

 

PS. Asta e poza cu ecranul navigatiei, cu el cica "oprit" se vede ca nu e chiar cel mai bine gandit. 

post-75-0-14340500-1468615945_thumb.jpg

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yolo,

 

Fara voia mea am reusit sa testez si functia de franare in caz de impact. Decelerarea a fost brusca, impreuna cu domnul ABS.  

 

Avertizarea de franare sa-i zic asa nu functioneaza in trafic bara la bara pe la semafoare, ci daca intre tine si ala din fata apare o diferenta brusca de viteza, adica tu te apropii ca o cometa de ala din fata. Se prinde mai repede decat omul cu al sau vaz si e chiar misto, ca poti frana din timp fara emotii. 

 

Esapamentul este dubios. Cu geamurile fata partial deschise, la ralanti am reusit sa creez o rezonanta imbecila in cabina. Initial am crezut ca trece vreun camion si ma ia cu el. 

 

 

Mi-ar fi placut sa-ti arate limitele de viteza si in bord, nu doar pe ecranul navigatiei. Au o multime de limite de viteza astia, se schimba des si daca nu esti atent, mergi prea repede pt gustul curcanilor. 

 

 

PS. Am facut putin peste 2000 mile. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am prelungit contractul pana plec, inclusiv ma duc cu ea la aeroport. 

 

Mai am putin si fac 4000 mile in bord. 

 

Detest radioul pe DAB (transmisie digitala) imi ia posturile alfabetic nu pe zone ca la alte masini si exista situatia nefericita sa prinzi acelasi post transmis din 3-4 zone. Schimbi canalul ca prostul. 

 

Motorul e galagios, indiferent ce i-ai face, iar dimineata pe rece e moartea. Si cam multe vibratii, de zici ca esti in autobuz.

 

Imi place franarea de urgenta, intra decisiv, chiar si peste tine. 

 

Are trip computer, ascuns undeva prin navigatia masinii, dar nu stiu de ce nu merge niciodata. 

 

Iar indicatorul de carburant nu-l inteleg, ma anunta ca sunt pe rosu, sub 100km, dar cand alimentez, imi ramane o diferenta de 8-10 litri care nu stiu unde plm este. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dieselul tot diesel ramane, orice ai  face, doar alea 6L parca vibreaza ceva mai putin.

cu alimentatul asa face si a mea, am mers odata vreo 50 de km cu becul galebn aprins dar nu au intrat mai mult 51-52 L in rezervor de 62.  Cred ca rezerva aia e mult mai mare de fapt.

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Audi nu e problema asta, bine ala am vazut ca are tampoane electrodinamice, mortii lui, si diferenta de pret mare. Prima oara cand am condus-o am crezut ca e benzina, lucru confirmat si de altii. 

 

Dar asta e chiar foarte zgomotos, la un moment dat chiar credeam ca a fost facut sa de-a impresia de camion. 

 

Ah, si nici la Honda Accord nu e la fel, motorul ala diesel are un sunet tare diferit de un diesel vag. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.