Jump to content
Sign in to follow this  
viper05

Sezonul F1 2015

Recommended Posts

avand in vedere ca topicul din 2014 a fost atat de popular am decis sa deschid unul si pentru sezonul 2015 :D

 

in opinia mea mercedes va gastiga din nou tot, dar astept foarte mult sa vad ce vor face alondo la mclaren si vettel la ferrari

 

daca se mai uita cineva ar fi interesant sa schimbam pareri

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr o vreme nu scapam nici o cursa de f1 duminica.dupa retragerea bmw si reducerea drastica a capacitatii cilindrice interesul meu a fost putin spre deloc

 

Am mai incercat de cateva ori sa ma uit dar invariabil adormeam in fata televizorului.vorbesc serios.zumzetul ala monoton si cursele lipsite de orice spectacol sunt un somnifer misto

 

 

Sorry.mi se par de 10 ori mai spectaculoase cursele de turisme sau dtm,ca sa nu mai vorbesc de rally

 

 

Alo,similea a adormit pe topic lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

sly, probabil in 2015 masinile f1 se vor apropia de timpii din 2004 cand au fost spulberate toate recordurile posibile

 

oricum FIA pun la cale ceva planuri ca pana in 2017 motoarele sa aibe in jur de 1000cp, desi nici acum nu sunt departe

 

mie imi place foarte mult f1 acum, cand sunt diferente peste tot, la motoare, la sasiuri, la aerodinamica

 

ce nu imi place sunt anvelopele alea pirelli si nu-mi place nici de federatie, orice inovatie e banata mai devreme sau mai tarziu, pe de alta parte se tot plang de costuri dar schimba regulile in fiecare an, nu pricep de ce nu le lasa cum sunt si gata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca va mai fi egalata rivalitatea dintre Nigel Mansell si Ayrton Senna. Faceau un spectacol deosebit, mai ales prin prisma faptului ca masinile nu aveau atat de multa electronica in ele. Ce vedem astazi, mai au putin si accelereaza si franeaza de la standuri, iar datoria pilotului este doar de a gasi linia optima (asta in cazul in care nu-i apare cumva pe geamul de la casca).

http://m.youtube.com/watch?v=5Qg6G7I4RS4

Edited by manole2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manole da-mi voie sa-ti spun ca esti pe langa rau de tot. Masinile din 90 aveau cea mai multa electronica. De la abs, controlul tractiunii pana la suspensie activa . Masinile din ziua de azi nu au nici macar un driver aid.

 

Masina din 93 cu care prost a ajuns campion nu era departe de a se conduce singura, si in plus de asta mare rivalitate intre mansel si senna nu a fost, rivalitate a fost intre senna si prost

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezonu anterior mortii lui Senna, a fost castigat de Mansell la Williams si practic de asta s-a transferat Senna, pentru ca Reno avea tehnologie noua si au spulberat concurenta. Cand a ajuns Senna la Reno, tehnologia de suspensie activa a fost interzisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci nu mai sunt depasiri, spectacol, nimic, plus ca se muta toate ciruitele prin asia, si pentru aia e facuta F1 actuala..adica cursele sunt la 3 dimineata gen.. 

 

de pe la 14 ani ma uitam cu gura cascata, acum adorm cu spume, sunt mai spectaculoase calificarile decat cursa in sine, si acolo se si da batalia, restul cursei. sa prinzi un start ok si sa nu se strice pana la final..  adica adormi cu spume.. nici nu stiu ce plm au 50 de ture.. ar putea fi  la fel de bine 20.. si asa nu se intampla nimic si mia economisesc bani de gume si benzina.. 

se tot plang de bani dar nimeni nu l-a dat in gat pe ecclestone, sau macar jos, daca nu la parnaie unde e locul,

daca s-a dus formula 1 de rapa in europa (nu se mai uita nimeni in europa comparativ cu anii trecuti )   ala e vinovat.. 

Plm si circuitele acum sunt modificate, super safe, adica cand sa ai si tu loc sa faci o depasire.. hop sicana..  

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezonu anterior mortii lui Senna, a fost castigat de Mansell la Williams si practic de asta s-a transferat Senna, pentru ca Reno avea tehnologie noua si au spulberat concurenta. Cand a ajuns Senna la Reno, tehnologia de suspensie activa a fost interzisa.

Sezonul anterior a castigat prost la williams cu masina din 93 mentionata mai sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manole da-mi voie sa-ti spun ca esti pe langa rau de tot. Masinile din 90 aveau cea mai multa electronica. De la abs, controlul tractiunii pana la suspensie activa . Masinile din ziua de azi nu au nici macar un driver aid.

 

Masina din 93 cu care prost a ajuns campion nu era departe de a se conduce singura, si in plus de asta mare rivalitate intre mansel si senna nu a fost, rivalitate a fost intre senna si prost

Asa e. Si Senna tot de prea multa electronica a dat ortu' popii.

Recunosc, nu am mai urmarit o cursa de F1 de cel putin 15 ani. In acea perioada erau doar Senna si Mansell pe primele doua locuri. Era si Prost in carti dar ceva mai jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil se refera la anul respectiv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 lei daca vreti sa editez. Vi se pare mult?

 

Mai las, ne-ntelegem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezonul anterior a castigat prost la williams cu masina din 93 mentionata mai sus

 

Da, corect, Mansell a castigat contra lui Senna cu un an inainte. Credeam ca dupa ce a luat bataie de la Mansell s-a hotarat sa plece la Williams, dar a mai stat un sezon la McLaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spectacol au facut Senna si Prost iar Senna a murit nu din cauza lipsei electronicii, ci probabil din cauza unei defectiuni mecanice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manole da-mi voie sa-ti spun ca esti pe langa rau de tot. Masinile din 90 aveau cea mai multa electronica. De la abs, controlul tractiunii pana la suspensie activa . Masinile din ziua de azi nu au nici macar un driver aid.

 

Sa fim seriosi. In ziua de azi e de 100 de ori mai greu sa pierzi controlul.

Masinile din perioada aia erau mult mai greu de controlat. D-aia si erau mult mai multe accidente, iar F1 era mult mai spectaculos.

 

http://formula1.about.com/od/car1/a/F1-Drivers-Face-Multi-Tasking-Drive.htm

 

Pai cand Senna pilota, chiar arata a pilotaj, iar monopostul chiar avea ceva in comun cu o masina. In ziua de azi, treaba e cu totul alta.

 

img03L.jpg

McLaren MP4/4 - Senna

 

https://www.youtube.com/watch?v=GTJZTc1U1tM

 

https://www.youtube.com/watch?v=enO9Uvhndfg

 

Efort mare in 2014. 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdan, eu cand am spus ca alea vechi au mai multa electronica, am spus asta pentru ca asta sustin cei care le-au proiectat. de expemplu chiar adrian newey care a proiectat printre altele si williamsul din 93 spune ca masina aia a fost apogeul in materie de electronica,

 

in plus de aia videoul ala cu senna nu demonstreaza nimic, e o camera veche fara nici un fel de stabilizare, plus volanul lui senna am impresia ca face o tura completa de unde si impresia ca s-ar chinui mai mult

 

daca aia a lui hamiltton nu tremura si totul merge lin, nu e pentru ca masina merge lin, e vorba de tehnologia video

 

masina tremura la fel de mult, daca te uiti la curse vei vedea ca uneori dau in slow-motion masinile cum tremura pe circuit:)

 

 

a si masinile f1 din perioada lui senna aveau in comun exact acelasi lucru cu masinile de strada cat au si astea de acum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca spun asta pentru ca multi ii acuza de scaderea calitatii si spectacolului. 

Cine se mai uita la F1? Cati se uitau inainte? Eu prefer sa ma uit la MotoGP. Acolo spectacol.

 

Eu zic ca demonstreaza. Schimba vitezele manual, pierde aderenta de mai multe ori si corecteaza traiectoria din volan. Asta inseamna ca totul era la limita.

Ce naiba, mie mi se pare foarte simplu din cele doua clipuri. E imposibil ca din '93 pana in 2015 sa nu se fi facut inovatii. Tocmai aia e problema, s-au facut prea multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca spun asta pentru ca multi ii acuza de scaderea calitatii si spectacolului. 

Cine se mai uita la F1? Cati se uitau inainte? Eu prefer sa ma uit la MotoGP. Acolo spectacol.

 

Eu zic ca demonstreaza. Schimba vitezele manual, pierde aderenta de mai multe ori si corecteaza traiectoria din volan. Asta inseamna ca totul era la limita.

Ce naiba, mie mi se pare foarte simplu din cele doua clipuri. E imposibil ca din '93 pana in 2015 sa nu se fi facut inovatii. Tocmai aia e problema, s-au facut prea multe.

hai mai bogdane, asta incerc sa-ti spun ca masina din 93 era un fel de nava spatiala pe langa aia de azi

 

As the car that won both the drivers' and constructors' championships in the last season before the FIA banned electronic driver aids, the FW15C has a decent claim to be the most technologically sophisticated Formula One car of all time, incorporating anti-lock brakes, traction control and active suspension

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de masini diferite. Clipul ala cu Senna era din '90. Deci nu avea cum sa fie masina despre care vorbesti tu.

 

FW15C avea cutie semiautomata. In film se vede ca Senna pilota un monopost cu cutie manuala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

v-ati uitat careva la calificari? mclaren pe ultimul loc lol

 

alonso se pare ca nu va concura nici la cursa urmatoare, eu sincer am dubii ca va reveni in masina vreodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar e chiar adevarat ca a uitat ultimii ani din viata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.