Jump to content
MirceaSI

Ford Focus 1.6 Ecoboost + Ford C-max 1.5 tdci

Recommended Posts

În același timp, sunt sigur că e34-le 535i al lui wlf încă merge brici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M30 are si el niste hibe la ungerea camelor si pe la termostat.

 

In rest motor decent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

is misto fordurile.

Si noul mondeo arata bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la F10, se mai invart si cuzinetii.

 

Am o cunostinta, 535d, 220.000km, la 3000rpm huruia ceva. Masina luata de 2 saptamani -> cuzineti si distributie.

La service-ul unde intretin de obicei masinile care nu sunt in garantie, am vazut un f10, 3.0d xdrive cu motorul facut muci, cica i-a crapat pompa de ulei, motorul pachet. Tipul a adus un motor sh din Belgia, ghinionul lui, cica s-a blocat un injector si i-a topit pistonul....

 

Aviz amatorilor de f10, cica e problema bine cunoscuta...

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut drive test cu noul s-max, 2.0 tdci 180 cp. Masina full, lane assist, parca singura lateral si perpendicular, recunostea semnele de circulatie, pilot automat activ etc, masina foarte misto, feeling premium. Si  mondeo e misto, am condus, cutia power shift nu m-a dat pe spate, pare lenta desi motorul poate.

 

Mi-a placut si ford-ul edge, misto masina, mare, spatioasa mai ales in spate...dar la 56.000 euro am vazut zone cu plastic ieftin..

Motorizare 2.0 tdci biturbo 210 cp.

 

In alta ordine de idei, mi-as lua mondeo cu 2.0 ecoboost de 245 cp, n-am apucat sa-l conduc dar Buhnici spune ca e misto. Mondeo e considerat s-ul segmentului.

 

Ieri am vazut in mamaia noul focus RS, arata intr-un mare fel, si cad te gandest ca are 350 cai si awd, si costa sub 40.000....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la F10, se mai invart si cuzinetii.

 

Am o cunostinta, 535d, 220.000km, la 3000rpm huruia ceva. Masina luata de 2 saptamani -> cuzineti si distributie.

Cine stie cati km avea de fapt. Revizii facute doar la 30 000 km. Cam asta e povestea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema la powershift e ca daca o seteaza  sa schimbe cum ar trebui sa schimbe un dublu ambreiaj, iar se fac de kko adica se lasa cu zgomote ciudate, zgaltaieli la mers stop&go etc.. si reclamatii peste tot.

Mai bine o leaca mai lenta dar sa tina..

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegul meu are un focus mk3 1.6 aspirat de 125 cai, a avut probleme cu power shift-ul, trepideaza la plecare, n-au stiut desteptii de la tiriac ce sa-i faca.

A schimbat de doua ori discurile de ambreiaj, odata calculatorul. Daca era in DE ii schimba cutia de la bun inceput dar na Ford Romania...uite asa se fac de cacat.

 

By the way DOMI, da-ti si tu cu parerea pe topicul meu de prezentare a bmw-ului, vis a vis de revizia la cutie.

Edited by MirceaSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine stie cati km avea de fapt. Revizii facute doar la 30 000 km. Cam asta e povestea.

Nu cunosc insa mecanicul i-a intermediat vanzarea si apoi i-a si reparat motorul cu manopera full. Mi s-a parut de cacat ca l-a incaltat de 2 ori ca sigur si-a tras 2000€ la vanzare, minim.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum il cheama pe mecanic, e vorba de Cluj bănuiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.