Jump to content

paul_e88

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paul_e88

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Masina mea
    -
  1. Salut, Am intampinat o problema zilele trecute cu masina, poate are cineva idee ce ar putea fi, pana cand ajung la un tester. (sperand ca va si aparea ceva pe tester) A facut doar de doua ori, intermitent si doar dupa pornirea la rece, in sensul ca pornesc masina, ies in strada, iar in momentul in care accelerez, mi se pare ca urca greoi prima treapta, iar in treapta a doua de viteza, cand ajung la aprox 2.000 rpm si incerc sa accelerez, masina da in nas. Adica apas pedala cativa cm, masina ar vrea sa plece, dar da in nas, si ramane la 2000 rpm cateva secunde, chiar daca tin pedala de acceleratie apasata cativa cm. Pur si simplu ezita, parca ar fi un limp mode. Dupa care merge normal. Mi se pare si putin lenesa, parca ar avea lag acceleratia. Masina nu are multi km, e la 120k in momentul asta. Ce ar putea fi, ca sa imi fac o idee, daca a mai patit cineva? Mersi!
  2. paul_e88

    Sfat achizitie

    Am re-trecut la un E90 astazi. N-are nici o treaba cu F30, iti pune un zambet pe fata din prima zi. Ce diferenta poate sa fie intre masini, dpdv dinamic. Asta e comertul. Intr-o buna zi, o sa apara si un seria 3 FWD.
  3. paul_e88

    Sfat achizitie

    Panarama nu e, decat daca a facut-o fabrica panarama din start. E ceva subiectiv oricum. Toate F-urile sunt asa. Mie F10-le mi se pare o comedie, dar multa lume e multumita si nu zice nimic. Parca conduci canapeaua. Daca veneam de pe E60 pe F10 , plangeam acum. sbircis, exact. E-urile se simt mai lipite pe sosea cu suspensia standard. F-urile sunt detasate si, cel putin mie, nu imi ofera incredere la viteza. Cefi, eu as face "downgrade" maine daca nu as pierde bani din afacerea asta. E60 vs E90 sunt masini diferite dar nu servesc neaparat scopuri diferite. E60 535i de exemplu, cu suspensia standard, era de 2 ori mai stabil decat E90 320d. Daca citesti despre ele, se zice sa iei seria 3 daca vrei ceva mai sportiv. (evident, nu compar motoarele, ci setarea suspensiei/sasiului) Mie mi-e indiferent ca e 3 sau 5, cat timp o gasesc configurata bine, motor bun si km decenti. Bogdan, directia e electrica, dar nu e joc. Pur si simplu asa e ea, audi-ish. Greutate aia e complet artificiala, sa simuleze directia hidraulica, dar e fix gratuita. Sunt multe discutii pe forumurile din afara. Pe forumuri la noi, F10 e Dumnezeu si F30 e pasul premergator spre un F10. Totusi, banuiesc ca au ajuns si la tine M57/N57 pe mana. Cum ti s-au parut? De la cati km ar incepe sa fie problematice?
  4. paul_e88

    Sfat achizitie

    Sunt de acord cu tine, in teorie. Practic, mie imi pare rau ca platesc costuri de intretinere de BMW si nu am parte de BMW. Am avut E90 320d LCI, o masina absolut banala, dar nu ma simteam pacalit in fiecare zi sau la fiecare service. Simteam ca primesc ceva in plus fata de un Audi, de ex. La F30, in afara de infotainment, ma deprim ca tin/intretin masina asta. Si nu inteleg cum au putut sa o faca asa. Directia e nenatural de grea, iar in centru ai o zona moarta de poti sa misti 10 grade stanga-dreapta si masina tot inainte merge. Suspensia e o gluma, mai comfortabila, nu zic nu, dar in acelasi timp mai moale ca la E90, topaitoare pe denivelari, iar in viraje ai rau de mare din cauza ruliului. Despre controlul sasiului, ca la E90, nici nu se pune problema. Masina asta e lălâie si "all over the place", cum ar zice englezul. Mi se pare vremuri triste pentru ce fel de masini apar acum. LE: am mers cu E90 pre-lci si E60 pre-lci. masinile alea aveau directie. iar E60-ul mergea ca un tren pe sine pe langa ce scoate bmw acum.
  5. paul_e88

    Sfat achizitie

    Piata auto. Oferta din RO e limitata, aproape exclusiv M57-uri. Din care 99% au minim 200k km. Deci ramane Germania. Vand in paguba in RO ca sa cumpar in paguba in DE. A n-a oara. Si asta doar pentru ca BMW a ales alt drum ($) cu seriile F. Dar asta e retinerea si pierderea mea. Voiam sa stiu de aici, de la altii, poate trecuti prin asta, care e mai ok, M/N57, voi ce ati cauta, E60/90, etc.
  6. paul_e88

    Sfat achizitie

    Stai, pe E60 parca e doar M57. Pe E90 s-a pus pe LCI, deci vreo 2-3 ani si pe E92 LCI vre-un an-doi. Oricum toate sunt cu 6hp pe E-uri parca. Pe cat de bun e ZF-ul 8hp, F-urile mi se par niste butaforii in configuratiile de baza (suspensie standard, motor 2.0d/i) pe langa E-uri. Poate sunt nostalgic, am un F, dar l-as da maine inapoi pe un E.
  7. paul_e88

    Sfat achizitie

    Dar nu e bun cand nu trage.
  8. paul_e88

    Sfat achizitie

    Oricum nu cred ca era de gasit vreo placere la un bmw actual, dupa cum merg lucrurile. La cum arata line-up-ul, e greu de gasit orice interesant. E pacat ca 30d-uri curate si cu km putini nu prea sunt pe la noi. Iar ce e pe afara e inca scump, chiar daca vorbim de E-uri. Resoftare nu vreau sa fac, mai ales la masina cu DPF, as vrea sa aiba caii din fabrica. E60 cu 25d are 177 cp, din pacate, mai slab ca E90-ul din linkul de mai sus. Singurele variante care par sa merite fata de 20d sunt 30d-urile curate, M57 de 218/231cp sau pur si simplu un N57, dar astea chiar sunt imposibil de gasit in RO cu rulaj <130k km. Eram curios de fiabilitate (cat mai poate fi vorba) si daca implica dureri de cap. Dupa 10-14 ani sigur o sa fie, dar depinde cat de mari.
  9. paul_e88

    Sfat achizitie

    M57 in care dintre variante? Asta cum pare? https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-325d-IDdoPMg.html Era destul de interesanta, pana sa imi dau seama ca 0-100 e cat al unui 320d N47. Caz in care e pacat de impozit.
  10. paul_e88

    Sfat achizitie

    Intrebare pentru cei mai nostalgici, care e mai ok pentru o utilizare zilnica, cu mai putine batai de cap, M57 sau N57? E vorba de variantele lor de pe E60/E90, 325/330d si 525/530d.
  11. paul_e88

    Sfat achizitie

    Problema E90-ului din link e de fapt problema samsarului, pentru ca ala o fi pretul ei real in Germania. Doar ca, in Romania e asa: - a adus modelul anterior si cum romanii sunt mereu in ton cu moda, nu mai valoareaza mare lucru in ochii lor, cu atat mai putin cand e la 1-2k euro diferenta fata de modelul nou; - a adus un model f scump de nou, cu destul de multe dotari pentru un E90; la fel, nu va plati nimeni valoarea dotarilor, chiar si devalorizata, pentru ca ce am scris mai sus; - nu a adus banalul 320d, ci 325d. practic o nisa foarte dificila. greu sa justifici impozit de 3 litri, dar fara sa ai puterea 330/335. - probabil ii tine km reali in bord; greu sa vinzi asa in Romania, dovada si comentariile din topic; - masina de noua poate ca a fost 45-50k si poate ca intr-adevar se vinde cu 10k in DE. Dar cel mai probabil aici nu o va vinde deloc usor. Pentru un samsar, a facut niste alegeri foarte nefericite. Ce e corect spus e alegerea E60 vs E90. Diferenta de pret intre ele acum e mica pentru felul in care merg una fata de cealalta.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.