Pole Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 cam 12 mils am vazut ca e SH. il las cu 10 mils si ar trebui sa il dau repede. Quote
Pole Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 KIP, imi pui si mie anunt pe OLX ? Asta daca nu imi da WLF 500 de euro pe el. WLF ? Quote
WLF Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Accept cadouri. Zic si multumesc in unele cazuri, daca imi place. Quote
KIP Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Pun, pun. Cred ca cu 10 ti l ia si baiatul de la care l ai luat... Ma rog, daca arata impecabil. Quote
Flappy Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 oneplus one ala n-a aparut p-aici? E ieftin si filmeaza si-n 4k, adica fix ce-l doare pe Pole si 5s nu stie sa faca. Lol. Quote
Pole Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Ete ..., pai oricum n am pe ce sa redau 4k. Ziceam asa ca e chestie misto. Eu am nevoie sa ma leg la ipad si nu pot cu alt telefon. La iphone ma enerveaza ecranul ala minuscul. O sa il schimb cu 6 cand se lanseaza. Quote
Guest Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 O sa l spargi de nervi cand o sa ti moara bateria pe la pranz Quote
Pole Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Da ? Pai eu citisem ca tine mai mult decat la S4... tu 5s ai acum ? Quote
F&F Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Mare prostie faci.+1 Blue are HTC one m7, ala de anul trecut. L-a primit de ziua lui. Quote
Flappy Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 la 5s parca tine mai mult la browsing. Display mic probabil. Daca vrei, ia-ti extended battery la s4. Te alegi cu ditamai caramida, dar uiti vreo 4 zile de el. Arata cam scarbos totusi, ma gandesc ca nu te tenteaza . Quote
F&F Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 La s4 chiar nu ma pot plânge de baterie. Oricât îl abuzez, tot ma tine de dimineață până seara. Aplicațiile își fac auto refresh cred ca din ora în ora, serviciul de date e tot timpul ON, vorbesc, navighez, Youtube, facebook, Yahoo messenger, citesc știri, etc și foarte rar trebuie sa îl pun la încărcat în timpul zilei... Quote
Guest Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 La s4 chiar nu ma pot plânge de baterie. Asta pt ca nu ti a explodat inca Quote
F&F Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Pai îl am de anul trecut, e tot cu bateria originala. Dacă era sa am probleme cu el, cred ca as fi avut pana acum. Quote
F&F Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 @pole Is curios ce o sa zici de display la 5s, acuma ca ești obișnuit cu full HD la s4. Quote
Pole Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 Gata is pe 5s. E ok display up doar ca Mai mic Ah is merge Mai repede netul pe plan date Dar e Mai frumos Plm tre sa scot autocorrect Quote
Simi ON Posted June 6, 2014 Report Posted June 6, 2014 La s4 chiar nu ma pot plânge de baterie. Oricât îl abuzez, tot ma tine de dimineață până seara. Aplicațiile își fac auto refresh cred ca din ora în ora, serviciul de date e tot timpul ON, vorbesc, navighez, Youtube, facebook, Yahoo messenger, citesc știri, etc și foarte rar trebuie sa îl pun la încărcat în timpul zilei... Pai si, la munca nu te duci? Virgula-i voita, in caz că Quote
Recommended Posts