Jump to content
SLY

Petrolhead: Topicul pasionatului de automobil/motociclism/barci cu motor/autocamioane

Recommended Posts

Nu e cine stie ce. Am un perete cu scule/truse si unelte si cam atat. Caut un banc de lucru dar e mai mult un moft pentru cat as lucra eu 15 min pe saptamana la el. Am un obicei tampit de a ma umple de scule, cand imi trebuie o chestie o cumpar in loc sa o imprumut. Numai pentru motor mi-am luat tot felul de prese chei stand de echilibrat roti, scule, pentru ca nu e niciun service moto in Slobozia. Le-am folosit o data acum si probabil le mai folosesc peste 3 ani.

Edited by thesaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum multi ani aveam si eu un garaj imprumutat de la nasu meu, mai faceam una alta la GTI. Si intr-o zi am pus cricu sa schimb un senzor de ABS (de fapt se gripase rulmentu), si ca sa pot sa dau senzoru jos, a trebuit sa dau roata jos si sa dau la stanga de volan sa am acces in spatele discului. Dupa ce l-am schimbat, ca sa pun roata la loc a trebuit sa dau inapoi volanu. A cazut masina de pe cric, in disc, am spart gresia noroc ca discu a scapat. Apoi sa vezi chinu dracu sa pun cricu la loc sa ridic masina, ca nu mai era loc sub ea, era aproape pe pamant. Ultima oara cand m-am mai bagat sa fac ceva singur in garaj, acum dau doar instructiuni eventual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie intotdeauna mi-a fost frica sa nu cada masina de pe cric

 

eu nicidata nu las masina pe cric, totdeauna folosesc capre sau un butuc orice,dar sa nu ramana pe cric


si totusi nu a condus nimeni ML280 cdi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi a cazut un e34,au niste cricuri de tot cacatu,genul ala inalt care se ridica deasupra pragului

 

s a lasat usor in pamant si mi a lasat o fara in portiera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am orare de cric. Am mai pus o data cricu pe pamant, ca acolo s-a intamplat nefericirea, si mi s-a infundat in pamant si mi s-a apropiat de usa si mi-a indoit-o.

 

Nu stiu daca stiti cricurile alea de E34, venea cam paralel cu usa.


Lol Sly, aceeasi belea ca si mine, pana am cautat poza ai apucat sa scrii.

post-15-0-53241700-1455051601_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

aoleo, da bai nene.. si eu aveam la e34 asa ceva, am facut o pana la ala undeva intre statiuni la mare, m-au trecut toata transpiratiile pana am schimbat roata, ma mir ca nu am patit ca voi, am fost sigur de vreo 3 ori ca o sa cada masina sau se rupe cricul. Cel mai penal cric, nici acum nu stiu daca l-am pus unde trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt fericit ca n-am fost singuru care a patit-o, chiar m-am ofticat la maxim cand mi s-a intamplat. :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie intotdeauna mi-a fost frica sa nu cada masina de pe cric

 

eu nicidata nu las masina pe cric, totdeauna folosesc capre sau un butuc orice,dar sa nu ramana pe cric

Lemnul e cel mai bun pentru asigurare. Am capre, dar tot lemne prefer sa folosesc de obicei. 

Multe masini au foarte mult plastic pe dedesubt si in afara de tamponul de cric nu prea ai unde sa plasezi o capra fara sa strici ceva. 

Daca ai o bucata mai mare de lemn, suprafata de contact e mai mare si nu mai lasi urme.

Iar cand nu ai nimic in afara de cric, o roata bagata sub prag e cea mai buna idee.

La E36 e si mai tare cricul. E cu tija d-aia care intra in prag, la fel ca la Mercedes E-klasse d-ala ochios.

 

Daca e ruginit pragul, e posibil sa plece pragul cu totul.

Am patit la una asa. Dupa abia se deschidea portiera.  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm, e34 aveau pragurile ruginite de pe vremea noastra, acum cred ca e loterie sa pui asa ceva pe cric, cred ca trece cricul prin prag si caroserie ca prin branza, eventual iti reteaza si mainile cand cade.... nu mai stiu unde am auzit o poveste, destul de recent, cu un e36 care a patit ceva de genul asta cand l-au pus pe elevator, s-a dezmembrat in ... mea de cat era de mancat, ma rog, nu stiu daca e adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a mai intamplat sa fiu la 5 cm de a cadea cu masina in groapa din atelieru unui prieten. Cam 2-3 degete erau pe pamant si restu rotii in aer, si aia din atelier au sarit toti speriati, eu am crezut ca lovesc cu botu in ceva din fata, si am dat cu spatele, trecand iar pe marginea gropii la fel. Am mai reusit sa dau foc la un redresor punand o baterie cu bornele invers la incarcat, stateam toti la o poveste afara si zice unu, ba da cam miroase a ars ceva, ardea redresoru ala improvizat. Si alta data a venit un seria 8 la amicu asta al meu la servis si jucandu-ma cu butoanele din interior, am rupt nu imi explic cum maneta de semnalizare. Am pus-o la loc sa stea si am asteptat urmatoru fraier curios sa vada cum e seria 8, si precum copiii aia mici am strigat, ai de pwla mea, ce ai facut ma ai rupt maneta. :))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol da, la e36 daca nu asiguri rotile iti pleaca masina sigur in fata sau spate. Plus ca sa dea dracii in el, nu stiu cum s-au scremut astia sa il faca dar la contactul cu solul e si rotunjit asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala cu seria 8 sigur a venit cu maneta gata rupta, in ideea sa dea vina pe aia de la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2001 cand mi-am luat E34, de fapt cautam disperat un E36 si n-am gasit. Era smecherie rau de tot pe vremea aia E36, mai ales sa fi fost una de prin 94-95. Nu erau masini multe in tara ca era chestia cu 8 ani vechime si Euro 3 minim, nu prea puteai aduce nimic de dincolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai cu toate discutiile astea mi-am dat seama ce am imbatranit... sa-mi bag ... :(

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala cu seria 8 sigur a venit cu maneta gata rupta, in ideea sa dea vina pe aia de la service.

 

Ce vorbesti ma, era tzipla masina aia, pai gandeste-te ca asta se intampla prin 2002 cand masina aia inca era ceva wow si foarte rara pe strazi. Nu stiu cum dracu am belit-o, s-a indoit pur si simplu, am indreptat-o sa stea si am lasat-o asa pentru victima urmatoare. 

 

Era maneta din aia cu BC si eu pe E34 n-aveam nici geamuri electrice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simi, tu ce pățanii ai cu ghiavolu vișiniu?

Le. Nu, lasă, dă-i pace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai n-are nici o patanie, ca el a parcat-o si a uitat-o acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tin minte cand a pus similea niste poze cu interiorul ala din piele, era plin de noroi, zicea ca dusese ceva caini maidanezi pe banchete sau plm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. N-a vrut sa se întoarcă de la pescuit cu mâna goală și-a prins și el ce-a putut. Țin minte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm, e34 aveau pragurile ruginite de pe vremea noastra, acum cred ca e loterie sa pui asa ceva pe cric, cred ca trece cricul prin prag si caroserie ca prin branza, eventual iti reteaza si mainile cand cade.... nu mai stiu unde am auzit o poveste, destul de recent, cu un e36 care a patit ceva de genul asta cand l-au pus pe elevator, s-a dezmembrat in ... mea de cat era de mancat, ma rog, nu stiu daca e adevarat.

E34 e super solid fata de E36. Nu ruginesc la fel, nu stiu de ce.

E36 pur si simplu se duce dreacu', se autorecicleaza. Cred ca e printre cele mai slabe BMW-uri dpdv al caroseriei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.